fredag den 4. maj 2012

Her er jeg så...

Ja dette bliver jo så mit første indlæg... SPÆNDENDE!

Jeg har tænkt mig at starte med at fortælle lidt om mig selv.
Jeg er en kvinde (eller hvad man nu skal kalde sig...) på 26 år.
I febuar begyndte jeg at læse til sygeplejerske. Det som inspirerede mig har helt klart været mine børn.
Det at få sådan 2 dejlige skabninger har helt sikkert åbnet en helt ny verden for mig.
I løbet af min barsel havde jeg en helt fantastisk sundhedsplejerske, som virkelig inspirerede mig til at det var da det jeg vil med mit liv! Hjælpe og vejlede nybagte mødre i hvordan man håndtere en sådan omvæltning, vil for mig være utroligt inspirerende, og jeg kan ikke tænke mig til en bedre måde at bruge mit (arbejds)liv.

Jeg bor i Vangede sammen med mine børn og min kæreste, som jeg til sommer skal giftes mig (ihhhh hvor jeg glæder mig!)
Da vi begge 2 er studerende kan man vist mildt sige at alle vores penge bliver vendt og drejet inden vi bruger dem.
Det har inspireret mig til at lave en hel masse ting selv.
Jeg holde utroligt meget af at bage, sy, male, kreere og meget meget andet. Så hvis jeg finder noget som vi bare MÅ eje, men ikke har råd til, må mor her igang med at finde på.

Min plan er at jeg vil smide noget DIY (do-it-yourself) guides ind, med alt fra bage opskrifter til hvordan man kan bruge sin weekend med børnene på en helt fantastisk måde.

Jeg håber at kunne lave en spændende og inspirerende blog.
Hvis i har nogle forslag eller kritik må i endelig skreve dem til mig.
Lige til sidst et billede af min dejlige familie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar