mandag den 5. september 2016

Update...

Nu er det ved at være nogle år siden jeg sidst har været herinde og skrive...
Jeg kan mærke jeg har savnet det, og har derfor besluttet mig for, at nu er skal det være nu, at jeg vender tilbage!
Der er sket en del siden sidst...
Jeg læser... Eller lige nu er jeg på barsel. Men hvis alt går efter planen er jeg den heldige vinder af en fin sygeplejenål når vi rammer maj måned! Juhuuu!

Ja barsel... Se det er jo fordi vi for snart et år siden blev den heldige vinder af endnu en lillebror, Felix.
Han er godt nok en sød lille en som vi bestemt ikke ville være foruden!
Så vi har besluttet at ham vil vi ikke af med.

But anyway... Jeg har besluttet bruge lidt mere tid på bloggen.
Der vil derfor ske en smule mere i den næste tid. :)

Sidst men ikke mindst får i lige et par billeder af (knap så lille) lillebror!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar