mandag den 5. september 2016

Kanin trofæ DIY




En af mine ynglings beskæftigelser er helt klart at søge pinterest tynd for fin DIY inspiration!
Pinterest buner med fine projekter, som kan være ret så nemme og simple at gå til.
Et jeg er faldet totalt for er dette fine kanin-trofæ.
Så er så simpelt og let, at min 7 årige datter kan kaste siger over det.
Skabelonen er lagt ud af den franske blog http://lavieordinairedunebretonne.blogspot.dk
Hun har rigtigt mange fine DIY som er lige til at går til.

Sådan gør du:
  • Tryk på DETTE LINK og print skabelonen ud.
  • Klip ud
  • Fold forsigtigt alle de sorte streger
  • lim på kanterne og sæt den sammen til et kaninhoved
  • Lim ørerne på
Jeg har købt en ramme i IKEA som jeg har sat hovedet fast på. på denne måde kan hænge så fint og pynte på min billedvæg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar